11 feb. 2008

måndag 2008-02-11 12:59

Ulf Robin Bergh! ny bil snart en volvo 240, ska lacka den rosa då :P säger (12:42):
du är bäst (L)



what if you heard that from the right person!

sitter på skolan och får snabrt ett litet nervsammanbrott. ingenting går som jag vill och jag blir bara irriterad på photoshop idag. det funkar inte som jag vill och då blir inte mitt arbete speciellt bra heller. damp damp daaaamp!

sitter även och pratar med jens, som äger shanti. jag funderar nämligen på att smycka min kropp lite mer med en ytterligare piercing. there is no such thing as 'to much', it's just like paintings, it's called ART!


ne, nu ska jag knapra äpple och dricka vatten samt försöka arbeta mig genom mitt photoshop arbete.




------------------------------------------------


a.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenis henis lenis .....!
Du må blogga lite mer fast jag e ju oxå usel på att blogga =) gillar mer att läsa andras bloggar kramkram// faster

här e adressen till min meningslöst skrivna blogg:
www.evadahlstrom.blogg.se

Anonym sa...

ja, jag har blivit lite dålig på att blogga. ska börja blogga lite oftare. jag lovar! :)