3 feb. 2008

this weekend.

krogen i fredags. firade tess som fyllde 18 i tisdags. grattis igen babe. klockan ett skulle jag träffa a men så blev det inte. i lördags käkade jag, lillan och jens middag hemma hos mig och det var lillan som kockade, som vanligt. men hon är ju otroligt duktig i köket. sen drog vi till berkan med robert. och väl hos berkan så satt han och bonden och drack lite. sen drog vi därifrån och ut på stan och kikade runt, robert körde bussen... sen skjutsade vi hem berkan och droppade bonden på stan, för han skulle på krogen och jag ville åka hem och sova för jag var så otroligt trött. sen ringde a till mig och vi surrade lite och det var trevligt. lite oväntat med väldigt väldigt trevligt. skönt att höra din röst igen.

nu ska jag laga i ordning någon middag till mig själv för jag är ju helt ensam hemma. suck!



a.

Inga kommentarer: