10 feb. 2008

söndag. 2008/02/10 15:51



1: jag innan krogen förra helgen. jag hade svarta leggings, en vit tunika som gick strax under rumpan, vita benvärmare och svarta skinnstövlar och en svart trenchcoat, men hela min outfit syns inte på bilden.

2: lillan har på sig en lång ärmad tshirt, svarta leggings och en svart tunika, och ett par svarta knähöga stövlar med låg klack och en svart jacka. lillan's outfit syns inte heller as you can see.

(har inte orkat blogga på ett tag och inte orkat lägga in bilder eller någonting alls för jag har haft en hektisk vecka och ingenting har varit speciellt bra alls. så det är därför dessa 2 bilder lite senare på mig och lillan sen fredag förra veckan.)


jag har iallafall nyheter, min stora syster madde ska få en bebis igen, i juli någon gång skulle den komma. hoppas det blir en tjej denna gång så jag kan klä henne i vackra små klänningar och små rosa rosetter i håret.
yeye, whatever.. nu ska jag kolla klart på filmen med mamma som vi har börjat kolla på.
------------------------------------------------------------
- everything i do, i do it for you
a.

Inga kommentarer: