21 jan. 2008

6 little eggs


om man öppnade sitt ''äggpaket'' och såg att äggen hade ögon, näsa, mun och som pricken över i;et så flirtar skiten med en. då skulle nog alla sex ägg komma till skada och det blir nog begravning, snarast. men än så länge har det aldrig hänt mig. i dont even like eggs. not anymore, ;b eller ja, kokta ägg går inte ner iaf. och inte äggulan. UIH!

jag glömde mitt liv hos lillan, dvs, min mobil. utan den så känns allting mycket jobbigare. tänk om mamma skulle ringa? eller någon annan viktig person också svarar jag inte för den ligger hemma hos lillan, saknar mig och är ledsen för att Naima, lillans amstaff, äter på den och tycker att det är jätte roligt. hon äter ju på allting annat som inte rör sig, låter och vibrerar så varför skulle hon inte tycka om min telefon som gör allt det där(?) god damit!


a.

Inga kommentarer: