17 jan. 2008

akuten.

varit på akuten ikväll, i 4 jävla timmar. det tog sån jävla tid där. ush! ja, dom sa inte så förfärligt mycket direkt men han sa att om jag hade lika ont om en vecka så skulle jag komma in igen och då skulle dom skicka mig till rönkten och kolla om det var något allvarligt med min bröstkorg och min vänstra lunga. så får väl se hur det går..

imorgon är det fredag och det innebär permis för någon, festa för någon, ta det lugnt för någon eller kanske jobba tillochmed.. ''den där'' som har permis skulle jag vilja träffa och se hur vacker denna människa är och jag skulle vilja berätta det för denne person..

sitter hemma hos lillan nu och gör inte allt för mycket.. ska bara ta det lugnt antar jag.. lillan och amanda kollar på en film som dom vill att jag ska komma och kolla på tillsammans med dom.. så jag ska väl ta och packa min röv bort emot soffan och mys med damerna.


a.

Inga kommentarer: