18 jan. 2008

mandy

jag och mandy disskuterade lite nu för jag lyssnar på en låt där det är en skådespelerska som sjunger.

mandy- ja, funkar inte skådespeleriet så kan man ju alltid börja sjunga..
jag- ja, men det som är så jäkla sjukt är ju att alla jävla skådespelare slår ju igenom som sångare/sångerskor förr eller senare och precis alla kan ju sjunga också, eller ja, inte paris hilton då, men hon räknas inte ens..
mandy- ja, eller hur. och vadå paris hilton? hon är ju bara bimbo med små bröst. hon är ju dum i huvudet..
jag- ja, något fel har hon iallafall, kan varken skådespela eller sjunga..

och det är ju faktiskt sant.. i stort sett ALLA skådespelare/skådespelerskor kan ju sjunga, men paris kan varken eller.. och ändå så är hon en av dom mest omskrivna människorna i america. sick sick sick. fast det kan ju också bero på att hon är en av dom största skandal drottningarna som någonsin funnits.. ^^

neeee, nu ska jag vara social med dessa nyvakna skönheter.
lillan & mandy- you are my special girls.


a.

Inga kommentarer: