24 jan. 2008

middag.

ikväll blir det middag med jens, malin, robert och två kompisar till malin. vi ska käka lax och det är malin som ska kocka idag. det blir nog bra. lax är ju gott så det är ju bara att hoppas på det bästa. men malin brukar ju vara bra i köket så. och igår kväll runt halv elva typ så kom malin på att hon ville ha blåbärspaj så då käkade hon, jag och jens det när malin hade gjort det. väldigt gott. och tidigare på kvällen åt jag tårta med mamma, pappa och jens. också väldigt gott, men jäkligt mycket choklad var det, men det gick ner.


idag blev det skolan också, men åkte hem tidigt för vi slutade, och sen åkte jag, jens, robert och lillan pulka efter jens skoter och sen åkte vi lite skoter osv. skit mysigt. hade lite snöbollskrig osv. har haft en sån otroligt bra dag, med tanke på att det var en kort dag, otroligt mycket sol och varmt ute. perfekt väder för att åka pulka och skoter. jag önskar att jag hade varit i åre nu så det hade blivit snowboard idag. underbart väder. men det hae säkert varit isigt i backen istället då.. suck, pust och stööön!

nu ska jag gå iväg och surra med jens och malin. det blev snack om deras hästar nu om att dom inte har blivit intagna till stallet ännu. så fårse hur det blir med det. stackars hästarna lär ju frysa.

timbaland ft. one repbulic - apologize

Inga kommentarer: