21 jan. 2008

ice cold BITCH

jag är en riktigt iskall bitch.. or not. jag är världens mes. chicken. fjant. i can just keep going on and on.. wanna hear? didnt think so. njae, jag hade lagat middag idag, det var min tur. men lillan fick diska och plocka av. gott blev det. sen skulle jag elda i deras typ mys-bras-eld-kamin som dom har inne i köket. men det gick skiiiit dåligt, så jag sket i det och överlämnade jobbet till lillan.

det är fortfarande iskasllt här. eller jag tycker det men inte lillan för hon har si och så mycket kläder på sig, blablabla. har hört om hennes skit bra långkalsonger hela dagen typ. och börjar bli lite less på det nu, med tanke på att hon snackar om att dom äger ^^ :b hihi!

ne, nu ska jag lägga mig i soffan i typ 5 minuter eller drygt fem och glo lite med lillan, sen ska jag nog fan ta mig en dusch, endast av kalla skäl. i need to warm up for tonight! damit. jag fryser.



a.

Inga kommentarer: