18 jan. 2008

facts.

jag har blivit helt besatt i en låt. aawh, den är så bra!!!



jag sitter här med gloria och tar det lugnt bara. jag har sovit som en gud inatt fastän jag har haft ont. vaknat lite till och från av att jag är törstig eller att kudden har åkt iväg och lämnat mig. men annars har det varit som himmelriket. jag är jätte utvilad och känner mig pigg. men jag skulle kunna sova i flera dagar till, men det går inte nu när det är helg och allt.



viktiga människor kommer hem. och jag vill träffa viktiga människor. speciellt en person. men det går inte, tyvärr.. så man får väl nöja sig med glimten av detta vackra underverk om man av någon anledning skulle råka stöta på denne.. i adore you..

vad äre då som händer i helgen? ja, jag tänkte festa.. men jag har ändrat mig.. jag orkar inte, jag vill inte och varför ska man egentligen festa och vara full och KANSKE inte komma ihåg någonting när man kan ha minst lika roligt när man är nykter, plus att man har allt minne kvar då? ja, ibland kan det ju vara kul att ta sig några drinkar eller sprätta någon öl. men i helgen är det inte roligt. inte denna helg, känns det som iallafall. det blir lugn helg..

..hoppas bara att jag får träffa mina drömmars prins.. i've missed you a lot lately..


a.

Inga kommentarer: