23 jan. 2008

whatever i want

jag gör precis vad jag vill, har alltid gjort och kommer alltid göra. men det var en lucka i mitt liv när jag gjorde allt som du ville också. i did everything to make you smile. nu sitter jag här i min ensamhet, eller ja, lillan och lillen sover, men annars ensamhet och tänker på vad jag gjorde för fel den här gången.. jo, jag sa: '' jag litar på dig till hundra procent, men inte när det gäller att du säger att du har börjat tycka om mig igen, det kan jag inte göra''.. osv osv.. och du blir helt jävla hysterisk och säger en massa hemska saker, som du egentligen inte menar, så sluta håll på och jag pratar hur mycket jag vill om mig, mitt liv och personer som är inblandade i det, men jag nämner inte ditt namn, för det skulle ju kanske kännas pinsamt.. för oss båda.

och det här handlar inte om lögner, svek eller hat. det här handlar om att jag sa att jag litade på dig men inte när det gällde en enda liten sak, och det var att du sa att du tyckte om mig igen, DÄRFÖR är du så jävla arg nu, så sluta säg att det handlar om lögner och skit. du verkar inte ens veta vad allting handlar om, varför du är upprörd nu, för att för två dagar sen så ville du inget annat än att sluta bråka och sluta vara ovänner, sen snackade du om en massa andra saker som inte behövs dras upp, men sen kom vi in på det här ''tycka om'' osv. och jag klämde ur mig precis som jag kände, och det får man så jävla mycket skit för. och det förstår jag inte varför du blev så upprörd över. så ta tummen ur röven och prata om saker och ting istället för att bara bli förbannad och vända ryggen till så fort du blir på dåligt humör. men visst, är det så du löser dina problem så gör du det på ditt eget sätt, verkligen..

och om det inte passar att jag skriver som jag gör så är det ju enklast att bara låta bli att läsa det jag skriver. du vill inte ha med det här och göra alls, (tydligen), men sluta läs om allting då. din tuffa utsida och din mjuka insida. Men du kommer aldrig kunna sluta läsa det här bara för du är så sjukt jävla nyfiken på att se vad det står, och om det kanske står någonting om dig eller om det står någonting annat spännande man kan läsa om. skönheten é hon, odjurent é han, men så mycket mer än vad ögat ser, ser dom hos varann, rörda av en ton, i en melodi, kan två hjärtan slå, så att båda två, känner harmoni, som om sagans värld, blivit verklighet, främling blivit vän, vad ska hända sen, ingen av dom vet. skönheten é hon, odjuret é han (8)

nu ska jag dra mig upp ur sängen, gå ut med lillen och sen hoppa in i duschen. sen väcka lillan. SO LONG, IDIOTAS!


a.

Inga kommentarer: