20 jan. 2008

this really sucks.

runt och runt, unreal, feeling me, sliten, släpp mig fri, sweet dreams, when im gone, im just hate you!

det är några ''sentences'' av många fler som sägs eller har blivit skrivna av a certain person.. vissa ''ord/fraser'' kan vara en låt, en dikt, något som någon en gång har sagt/skrivit, eller som man bara själv har tagit utifrån tomma intet. vad ska man tolka detta som? texter, låtar eller tomma intet? är det menat till någon även om själva ''inlägget'' inte handlar om själva rubriken?! det är några av de få sakerna jag har i mitt huvud, ganska ofta.. eller ja, egentligen väldigt ofta. but what ya' got to do(?).. im tryin' and im tryin'..

jag skulle göra vad som helst för att få allt ogjort, allting. jag hoppas att jag en dag ska vakna och upptäcka att jag har kommit tillbaka i tiden 3 år. det hade varit perfekt och allting hade varit helt underbart.. och sen hade jag kunnat gjort ändringar lite här och där, rätt mycket, så hade allting blivit way way waaay beyond perfect. men det finns kanske inget som är perfekt.. eller jo, en sak.. men det är ingenting vi ska prata om RAKT UT, but i can tell you all a secret.. it starts with an A.


helgen:

i fredags så satt jag, mandy och lillan bara i soffan här och tog det lugnt.. sen fick lillan o mandy för sig att dom skulle dricka, typ tio på kvällen. och dom satt och tjatade på mig också, men jag varken orkade eller ville för jag har haft så otroligt ont i magen så har bara legat och haft en flaska med hett vatten i som jag har rullat över magen, fram och tillbaka, fram och tillbaka... men sen när vi åkte in till stan så ändrade som sig och ville hyra film istället. så det gjorde vi. Och efter det så träffade jag sarah sisan och kramades en massa i typ 40 minuter. sen blev jag tvungen att åka. och direkt när vi kom hem så slog vi igång en film och jag somnade på introt.

i lördags så vaknade jag klockan 07:00 - 07:30 någon gång där emellan. minns inte exakt vad klockan var men någonting där emellan.. och lillan och mandy hade suttit och kollat på film till typ 5 på morgonen så dom sov ju fortfarande när jag vaknade.. så jag lät dom sova.. så jag klev upp och gjorde iordning kaffe, en macka och läste tidningen. sen gick jag och glodde på tv medan jag drack kaffe och sen blev det duscha i typ en timme.. sen hade jag så tråkigt så jag tog på mig ''fin''kläder och sminkade mig och fixade håret skit mycket sen så hade det gått typ två timmar när jag var klar med allting. så klockan var ju fortfarande lite. yeye. iallafall så gick dagen snabbare än tänkt för jag hade fullt upp hela tiden. (kändes det som iaf). sen väckte jag damerna och dom skulle käka frukost osv så jag fikade med dom igen. (det här är ju då runt klockan 14:00 tiden ungefär).. sen drog mandy hem med robban, för han kom hit en sväng. sen tog jag och lillan det lugnt, lagade middag osv. sen på kvällen spelade hon och jag lite kort, sen drog vi till sanna och joel på inflyttningsfest. ja, vad kan man säga om den då?.. hm, huset var väldigt fint iaf.
end of story.

nu ska jag göra mig lite kaffe och lägga mig i soffan med naima och mysa och kolla på andra säsången av OC. update later.



alltid och jämt - du&ja
a.

Inga kommentarer: