22 jan. 2008

block.

blocka mig hit, blocka mig dit. för en liten jävla skit grej. det är helt jävla otroligt. och jag blir så otroligt upprörd att jag inte vet vart jag ska ta vägen. det är bara barnsligt av dig. och det vet du själv. och gör du inte det så är det något som inte står riktigt rätt till. det här är tammefan det mest barnsliga du har gjort genom tiderna baby. helt otroligt. jag kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig att det här var något du någonsin skulle göra. fyfan vad barnsligt alltså. nu kommer jag gå omkring dag ut och dag in och grubbla över det här för det stör mig så sjukt mycket. men egentligen, varför ska jag gå och grubbla över någonting som DU säger och gör, när du visar raka motsatsen till det du säger. HELT JÄVLA SJUUUUUKT!!!!! ne, men eftersom jag är så överdrivet snäll och gör allt för att det ska funka, så är jag ju fast i fällan fortfarande.

jag vill iallafall vara din vän och ha dig i mitt liv, igår ville du samma sak men skenet bedrar, jäkligt ofta.. har jag märkt.. nu är jag så djupt nere i skiten att jag inte vet vad jag ska göra.. allt bara knasar, eller DU knasar och jag fattar ingenting av dig. jag känner inte dig längre, fast det har jag nog aldrig gjort.. och jag vill verkligen inte att det ska vara såhär, men du verkar ha bestämt dig, men kom inte grinandes tillbaka på knä heller då. för nu är jag jävligt less på det här. och din skitzofreni. var dig själv för helvete. du vet själv att det funkar om du är dig själv och om du kan sluta trycka upp tummarna i röven och prata med mig istället som den jätte mogna människa du är. prata med mig så vet både du och jag att det kan bli som det en gång var, kom igen?! du vill ju själv och det vet du...

och jag vet att du läser det här, förr eller senare, så ta dig en jävla funderare och bestäm dig nån jävla gång.

nu ska jag gå och bada av mig mina besvär och fundera på allt det här, och gör jag inte det så tänker jag mysa i badet, hett vatten och tvål. M-M-M !!!!! goodie.



boy, i adore you..
a.

Inga kommentarer: